CHOPPING DAG!

publicerat i Allmänt;
hej bloggen!
Idag har jag varit i ett centrum och handlat lite grejer som en body lotion från victoria´s secret den luktar sjukt gott,sen så köpte jag ett nagellack ifrån H&M
som hetter MUSHROOM och det är bara klar grått jätte fin är det på naglarna också, sen köpte jag bara en tråkig sak från claire,s en helt vanlig nagel fill som är röd med massa glitter på, på tall om glitter så har jag köpt en sak från glitter det är ett träd som är rosa som man kan förvara smycken på jag älskar den det är fint och det tar inte så mycket plats än att allt liger i en låda.
 
Åååååååå juste jag åt på en tacko bar och det var sjukt gått de var en tarlik med tacko chips med köttförsås och smält ost på ååååå det var så gott mums när jag täcker på det.Kan ni som läser detta skriva ett tips vad jag ska gör för inläg ska jag fota autfits och skriva om dom eller ska jag skriva om vad jag gör i livet elller ska jag skriva om allt möjligt det är min fråga till er.
Hoppas ni gillar att jag bloggar i framtiden.
Kan ni skriva tips hur man blir populär pizzzzzzzzz.
Jag tänckte att om jag börjar blogga nu så kanske jag blir nått om unifär 5 år puss hej alla söta läsare.
 
 

Kommentera inlägget här :