BRA MORGON!

publicerat i Allmänt;
HEJ ALLA BLOGG LÄSARE!
idag är det en tråkig dag det spö rengnar här i vallentuna och det är anmällt tråkigt.
så jag bästemde mig för att ta en kopp te och bara sitta på mitt rum på min dator hella dagen och skriva på bloggen kolla på yutube kolla på sommar kläder och bekinis och drömma att få åka utom lands.
Aså jag pallar inte med det svenska sommar vädret det rängnar en hell vecka sen blir det sol i en vecka och sen rängnar det igen vem är det som bästemer vädret igentligen.
 
TE
Jag har blivit smott beråande av te men det är så himla gott jag fattar inte varför jag tycker det är så gott det är ju bara varmt vatten med smak.Men te är det bästa vid detta tillfelle det är bara mysigt att dricka te när det rengnar och särskild i höst.Jag förstår inte peronensom uppfan te
tanckte han så här eller:
varmt vatten är ju ekligt o m vi sätter smak på det så blir det gott, eller va
 

Kommentera inlägget här :